نشریه صنعت زرین

درباره نشریه صنعت زرین

نشریه و مجله صنعت زرین با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صاحب امتیازی شهناز محمدی و مدیرمسئولی مجید ملکیان در زمینه صنعت طلا، جواهر و گوهر سنگ ها با تلاش و همکاری جمعی از صاحب نظران، متخصصان و کارشناسان در حوزه های روزنامه نگاری، صنعت طلا، جواهرو گوهرسنگ ها در سال 1401 آغاز به کار کرد.

صنعت زرین تلاش دارد با آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و معرفی چهره های ماندگار و فعالین عرصه طلا و جواهر ایران با ایجاد فضای همدلی و همکاری و انتشار اخبار و مطالبات آنها گامی موثر در ارتقاء جایگاه این هنرصنعت که بدون شک جایگزین مناسبی برای صنعت نفت است، بردارد .

وجود رسانه های مستقل و تخصصی برای دانش افزایی، آگاهی بخشی و آموزش، تبیین و انتقال دغدغه و مشکلات در این صنعت با پرهیز ازهرگونه نگاه خاص حزبی و سیاسی و با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ضرورت عینی و حتمی در این عرصه خودنمائی می‌کند.

همکاران ما در صنعت زرین بر این باور هستند که با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و انتقال ایده ها، افکار و مطالبات فعالین این عرصه در تصمیم سازی و شکل گیری برنامه ها و اصلاح قوانین، حمایت و نگاه خاص به این صنعت در تغییر روند موجود و رسیدن این هنرصنعت به جایگاه واقعی خود، نقش دارند.

صداقت، درستی و انصاف درنگارش اخبار و انتشار تحلیل ها و مقالات، سرلوحه فعالیت و کار دست اندرکاران صنعت زرین است.

صاحب نظران، کارشناسان و اهل فکر و قلم می‌توانند مقالات، یادداشت‌ها، اخبار خود در حوزه این صنعت را برای درج در این مجله در اختیارمان قرار دهند.

 پیشاپیش از راهنمایی ها و نقدهای مخاطبان گرامی در جهت رفع نقایص فنی و محتوایی و ارتقای کیفی این مجله استقبال می کنیم.

آرشیو مجله صنعت زرین (دانلود)

آخرین اخبار